Een nostalgische rit

1 april 2026

Nostalgische rit door Rotterdam en chinees eten bij KA-HO

Via Oud IJsselmonde rijden we door de kleine straatjes van het sportdorp vlak bij het Feijenoord stadion. Daarna rijdt onze chauffeur Harry ons over de Beierlandselaan en langs de Afrikaanderwijk waar een mega grote markt is, de grootste van Rotterdam. Daarna rijden we langs Hotel New York en de kop van Zuid en de ‘Hef’ en gaan we koffie drinken bij de SS Rotterdam. Sommige gasten nemen er wat lekker bij.
Na het koffieadres vervolgen we onze routr over de Erasmusbrug langs de Kunsthal, door de Puntegaalstraat, naar de wijk Delfshaven en verder naar de Maternesserdijk. Komende uit de Maternessewijk gaan we via de rijksweg naar winkelcentrum Binnenhof waar we gaan eten bij de Chinees KA HO.
De rit was prachtig en het eten smaakte heerlijk en het was erg gezellig. Na een leuke middag werd iedereen weer naar huis gebracht.

Els Westrik, Gerrie Poot-Veen en Sandra Dekker.