Een dagje Elburg
Een dagje Elburg
Nadat alle gasten waren opgehaald zijn we gaan rijden over de A12 waar we bij de Meern een lekkere bak koffie drinken. Daarna was het nog een klein uur rijden voor we in Elburg aan kwamen.
Er was van alles te zien in dit prachtige vestingstadje. In het kleinste huisje van Elburg mocht je gewoon naar binnen gluren waarna we met onze wandeling verder gaan. Heerlijk kijken naar de oude straatjes en steegjes met hun oude geveltjes. Een prachtige stadspoort die ons leidt naar de haven. Een ijsje kon niet ontbreken met dit mooie weer. Ook werd er rond de stad gewandeld. Rond 14:45 uur werden we weer verwacht bij de bus.
Onze chauffeur Rob heeft ons via de noord/oostpolder, waar prachtige bloembollen velden te zien waren, weer via Utrecht naar huis gereden.
De gasten vonden een prachtige en gezellige dag.
Sandra Dekker
De foto’s zijn van Janny en Arend van Eijl.

