Bezoek Giethoorn

13 mei 2026

Dagje Giethoorn 

Hallo dames ,
Was een leuke dag hoor. En nog zon gehad ook. En wat een schitterend hotel in Harderwijk voor een kopje koffie.
Wat een goeie chauffeuse en leuke begeleiderster. Was een leuke dag.
Pas om 7 uur weer thuis door de files op de terugreis.

Het was een fijne dag


Klik op de foto voor een leuk filmpje.