Bezoek Giethoorn
Dagje GiethoornÂ
Hallo dames ,
Was een leuke dag hoor. En nog zon gehad ook. En wat een schitterend hotel in Harderwijk voor een kopje koffie.
Wat een goeie chauffeuse en leuke begeleiderster. Was een leuke dag.
Pas om 7 uur weer thuis door de files op de terugreis.
Het was een fijne dag


