Avondje Luxor Theater
Nieuwe Luxor theater: The Maestro & European Pop Orchestra
Na dat iedereen opgehaald was rijden we naar Rotterdam. Via de boulevard en de Erasmus brug over. Daar konden we onze bus makkelijk parkeren.
Om 19.00 uur gingen de deuren open. De kaartjes lagen klaar bij de receptie. Een vriendelijke meneer begeleide ons naar het restaurant waar we genoten van een bakkie koffie. En ook werden er de drankjes besteld voor in de pauze. Toen we allemaal in de zaal zaten, begon de voorstelling. Wouw wat hebben we genoten van deze prachtig avond. Een schitterend orkest dat prachtig speelde op trommels, dwarsfluit, violen, electrice gitaren, trompetten, enz. En waarbij jonge talenten mochten dansen en zingen. En wat werd afgesloten met een staande ovatie en luid applaus.
Al na kletsend geniet iedereen nog na en werd iedereen weer met de opstap bus naar huis gebracht. Wat hebben we met z’n allen genoten van deze top avond.
Namens:
Chauffeur Rob Smit en begeleidster Sandra Dekker
(Foto met toestemming van de gasten mogen worden geplaatst)

